zaterdag 20 juli 2013

Niet erfelijk

In onze vakantie krijgen we goed nieuws van de klinisch genetica. Ik heb niet de erfelijke borstkankervariant. Goed nieuws dus voor mij want anders zou dat betekenen ik beide borsten plus eierstokken zou moeten laten weghalen. Ook de meisjes hebben nu geen verhoogde kans om het te krijgen. Toch wel een opluchting. Nu hopen dat we komende periode nog vaker goed nieuws krijgen.
Ondanks de moeilijke momenten (die je toch wel hebt) hebben we verder gelukkig wel kunnen genieten van de vakantie. De twee weken in Oostenrijk waren in ieder geval zo voorbij. De laatste vakantieweek thuis is het gelukkig goed weer zodat ik buiten met de kindjes lekker wat afleiding heb. Want deze week gaat een stuk trager. Wat mij betreft mogen we gaan beginnen. Ik ben er klaar voor!
Bijna is het zover aanstaande maandag de eerste operatie van het weghalen van de poortwachtersklier. Om 09.00 uur moet ik me melden in Veldhoven. Daar krijg ik een radioactieve vloeitstof ingespoten, daarna even wachten en om half 11 naar de röntgen. Als ik dan voldoende lichtgeef mogen we naar Eindhoven waar ik dan om half 4 geopereerd zal worden. En als alles meezit dan 's avonds weer naar huis. Een lange dag dus maar gelukkig is er airco in het ziekenhuis want het belooft een warme dag te worden met 32 graden.

1 opmerking:

  1. Heel veel succes morgen . Spannend allemaal.
    We denken aan jullie. X

    BeantwoordenVerwijderen