maandag 29 juli 2013

Goede uitslag!

Na een lange week was het vanmorgen eindelijk zover. We zouden de uitslag krijgen. Vanmorgen om 11.00 uur waren Geert-Jan en ik in het ziekenhuis en daar kregen we van de chirurg gelukkig vrij goed nieuws te horen. In de poortwachtersklier die weggehaald is hebben ze maar een hele kleine afwijking gevonden. Minder dan 1 mm groot. Hiervoor wil de chirurg niet ook alle okselklieren gaan weghalen. Ook bestraling is niet nodig. Met de chemo die nog op de planning staat krijgen ze eventuele losse cellen mochten die er toch nog zijn toch wel onder controle, aldus de chirurg. Dus daar gaan we dan ook maar van uit. Ook de huidplekjes in mijn oksel zijn goed en inderdaad afkomstig van een bacteriële infectie, heeft dus gelukkig niets met de tumor te maken. Wat een opluchting!
Door deze uitslagen kan ik ook meteen een reconstructie krijgen. Dus hiervoor kan ik volgende week maandag weer naar de plastisch chirurg. Verder morgen weer een gesprek met de verpleegkundig assistent en ook meteen weer naar de pre-operatieve screening. Een datum voor de amputatie heb ik nog niet gekregen maar hopelijk hoor ik die morgen.

1 opmerking:

  1. Hoi Marielle, wat een goed nieuws! Mag ook wel hè! Fijn dat ze meteen een reconstructie kunnen doen. Heel veel sterkte!!

    Groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen